قاصدک

love such as a candle flame ... I'm drawn between darkness

قاصدک

love such as a candle flame ... I'm drawn between darkness

درد و دل شاید...

دوشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۱۲ ب.ظ

یا رفیق

این روز ها تیتر" شهدای مدافع حرم "  روی روزنامه ها و صفحات مجازی و رسانه های عمومی حال و هوای سوریه و عراق را وارد ایران کردند.حال و هوایی که با این شلوغی و دغدغه های جامعه ی ما همخوانی ندارند!

یکی از اساتید  میگفت : ایران سال هاست که در جنگ اقتصادی به سر میبرد.اما حالا  با تحولات موجود در منطقه وارد جنگ نظامی هم شده است.

اما باز هم برخی از مردم کشور ما این جنگ را باور نکرده اند!همیشه در تمام ملت ها گروهی _ که البته در کشور ما لقب دلواپسان را گرفته اند_ نگران نه تنها اراضی و خاک کشور خودشان هستند بلکه بیشتر نگرانی خود را برای عاقبت حکومت های اسلامی و کشور های منطقه صرف میکنند نگرانی ای که شاید برای افرادی ملموس و آشنا نباشد.

 افرادی تفنگ در دست میگیرند و به آن طرف مرز کشور خود میروند چون یقین دارند که مردم مظلومی که در کشور های منطقه  کشته میشوند پیش مرگانی هستند که مظلومانه به پای آرامش این کشور میسوزند..

چون یقین دارند خاک این کشور به همان اندازه که نیاز به دیپلماسی و وضعیت خوب اقتصادی  دارد ؛ نیاز به امنیت داخلی و خارجی هم دارد...

خانواده ی کسانی که در کیلومتر ها از مرز ایران در حال پر پر شدن هستند و خونشان با  بدترین و وحشیانه ترین روش های غیر انسانی ریخته می شود مانند بسیاری از خانواده های شهدای دفاع مقدس چشم امیدشان مانند دیگر ملت ایران به نتایجی بود که دولت طی این چند ماه  از راه مذاکرات و نشست های داخلی و خارجی به دست آورد.

کشته شدن شهدای منا ، کشته شدن شیخ نمر و یاران شیعی وی ، شهادت قریبانه جمع کثیری از شیعیان منطقه از جمله ایران در سوریه و عراق و تحولات بحرین و حوادثی که طی چند روز بر سر شیعیان نیجریه آمد تمام این ها  دلایل کافی و سنگینی است که بعد از سی سال بزرگترین دشمن قسم خورده ایران اسلامی یعنی آمریکا را با تحرکات نظامی به دولت ایران و تمام حکومت های اسلامی منطقه یادآوری کند.نقض برجام و تحریم دوباره ی ایران از سوی آمریکا نمکی است که روی تمام این زخم ها سنگینی میکند....

اما ایران ما کشوری است که ملتی همیشه هوشیار داشته و دارد و تا زمانیکه خون غیرت در رگ بچه های حزب اللهی این کشور جاری است ، انقلاب و حماسه 8 سال دفاع مقدس و بعد از آن حماسه هایی همچون اجتماع 9 دی و حال حماسه ای که در آن طرف مرزهای کشورمان با کشته شدن جوانان شجاع و با غیرت کشور به وجود آمده است برای همیشه در تاریخ خواهد ماند.

حماسه هایی که تمام نمیشوند و برای همیشه یک ملت را بیدار نگه میدارند...

سربازان سید علی التماس دعا دارند...


یاعلی مدد




in the name of God


These days, the title "Defender of the martyrs shrine" virtual pages of the newspapers and the media and the mood of Syria and Iraq into Iran Krdnd.hal air with the bustle and concerns of our society do not match!

One of the teachers said Iran economic war years in the military war Mybrd.ama now been developments in the region.

Islamic and regional countries spend concerns that might not be familiar to those tangible.

 Those guns in their hands and on the other side of the border to their country because they are sure that innocent people are killed in the region before the innocently to the peace of this country burn morganii.

Because the land is equally convinced that the need for diplomacy and economic situation is good, the need for internal and external security as well ...

The several months of negotiations and achieved national and international meetings.

...

beyond the borders of our country with courage and honor the country's youth killed there forever remain in history.

Epics that do not hold up forever a nation ...

Ali pleaded with the soldiers to pray ...



Ya Ali Madad

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۴
فرزانه سادات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی